Roger Waters προς μουσικούς"Eναντιωθείτε στην σφαγή που υφίστανται οι παλαιστίνιοι απο το κρατος του ισραήλ,μην τους φοβάστε"

Ο ίδιος δηλώνει  στην Independent, σε πρόσφατη συνέντευξη 

 ”Η μόνη απάντηση στο BDS είναι ότι είναι αντι-σημιτικό.Το ξέρω αυτό επειδή έχω κατηγορηθεί ότι είμαι Ναζιστής και αντισημίτης τα τελευταία 10 χρόνια.Η βιομηχανία μου ήταν ιδιαίτερα δύστροπη ακόμη και στο να υψώσει μια φωνή [εναντίον του Ισραήλ]. Είμαι εγώ και ο Elvis Costello, ο Brian Eno, οι Manic Street Preachers, ένας ή δύο ακόμη, αλλά δεν υπάρχει κανείς στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου ζω. Έχω μιλήσει με πολλούς από αυτούς, και χέζονται πάνω τους απ’το φόβο.
Εάν πουν κάτι δημόσια δεν θα έχουν πλέον καριέρα. Θα καταστραφούν. Ελπίζω να ενθαρρύνω ορισμένους από αυτούς να σταματήσουν να είναι φοβισμένοι και να σηκωθούν και να προσμετρηθούν, γιατί τους χρειαζόμαστε. Τους χρειαζόμαστε απεγνωσμένα σε αυτή τη συζήτηση με τον ίδιο τρόπο που χρειαζόμασταν μουσικούς να ενταχθούν διαδηλωτές για το Βιετνάμ.Ο τρόπος που το απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική αντιμετώπισε τον μαύρο πληθυσμό της, προσποιούμενοι ότι είχαν κάποιο είδος αυτονομίας, ήταν ένα ψέμα.
 Ακριβώς όπως είναι ένα ψέμα τώρα ότι υπάρχει πιθανότητα κάτω από το σημερινό στάτους κβο οι Παλαιστίνιοι να επιτύχουν αυτοδιάθεση και να καταφέρουν, τουλάχιστον, ένα κράτος δικαίου όπου μπορούν να ζήσουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους και να αρχίσουν τις δικές τους βιομηχανίες. Είναι ένας αρχαίος, λαμπρός, καλλιτεχνικός και πολύ ανθρώπινος πολιτισμός που καταστρέφεται μπροστά στα μάτια μας.οι άνθρωποι στο Ισραηλ “αντιμετωπίζονται πολύ άνισα, ανάλογα με την εθνικότητά τους. Τόσο οι Παλαιστίνιοι πολίτες του Ισραήλ όσο και οι Βεδουίνοι αντιμετωπίζεται εντελώς διαφορετικά από τους Εβραίους πολίτες. Υπάρχουν 40 με 50 διαφορετικοί νόμοι ανάλογα με το αν είσαι ή δεν είσαι Εβραίος.Ο πατέρας μου πέθανε πολεμώντας τους Ναζί, η μητέρα μου αφιέρωσε τη ζωή της να κάνει ό, τι μπορούσε για να δημιουργήσει έναν πιο ανθρώπινο κόσμο.
”Ρωτάμε ερωτήσεις που δεν έχουν ερωτηθεί τα τελευταία χρόνια, οι οποίες φέρνουν την οργή του Ισραηλινού λόμπι σε ανθρώπους σαν εμένα και όλους τους άλλους που τολμούν να αμφισβητούν και να επικρίνουν.
“[Το Ισραηλινό λόμπι] είναι αποφασισμένο να μην αφήσει αυτήν την συζήτηση να εξελιχθεί σε κάποια που οι άνθρωποι μπορούν να ακούσουν και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μας κατηγορούν ότι είμαστε Ναζί. Αυτή η ιδέα ότι το BDS είναι το λεπτό άκρο κάποιας είδους Ναζί γενοκτονίας που καταλήγει σε ένα άλλο Ολοκαύτωμα.Κάνει την καρδιά μου να τραγουδά να βλέπω αυτά τα μικρά παιδιά να οργανώνονται και τους χειροκροτώ που σηκώνονται σε ό, τι πιστεύουν στο πρόσωπο μιας τέτοιας τεράστιας αντιπολίτευσης.Αυτοί είναι γενναίοι νέοι και δεν μπορούν να αγοραστούν. Πιστεύουν στην προσήλωσή τους και την αγάπη για άλλους ανθρώπους. Εμείς δεν πιστεύουμε στο κτίσιμο τοίχων. Είναι τόσο σημαντικό να κατανοήσουμε την ανθρωπότητά μας και να συνεργαστούμε μεταξύ τους για να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέρος για τα παιδιά και τα εγγόνια μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προτείνουμε

Διαβάστε το βιβλίο "Αναζητώντας Κροκανθρώπους" του Νικόλα Ασιμου σε μορφή pdf

κλικ στην εικόνα ΠΡΟΛΟΓΙΣΜΑ " Ευτούτο το βιβλίο - κι ας φα...